Skočiť na hlavný obsah

Kundenberater / Call Center Agent (m,f) Deutsch E- Commerce

Bratislava, Slowakei (remote) - Start: 8. April oder später

 

Für unseren globalen Kunden suchen wir

Kundenberater mit guten Deutschkenntnissen (B2).

Die Stelle ist 100% remote, einschließlich der Schulung. 

 

Aufgaben:

Bearbeitung eingehender Telefonanrufe von Kunden, Beantwortung ihrer Fragen und Lösung ihrer Anliegen bezüglich Bestellungen (Warenrückgabe, Reklamationen, verspäteter Versand, beschädigte Waren), Kundenkonto, Rechnungen usw.

 

Profil:

  • Gute Kommunikation auf Deutsch ist Voraussetzung.(B2)
  • Sie verfügen über ein angenehmes Auftreten, gute Kommunikationsfähigkeiten und einen kundenorientierten Ansatz
  • Sie wissen, wie man mit einem Computer umgeht, sind lernbegierig und finden sich schnell in einer neuen Umgebung zurecht.
  • Sie können sich an die Arbeit im Schichtbetrieb zwischen Montag und Sonntag von 09:00 bis 22:00 Uhr, einschließlich Feiertagen und Wochenenden, gewöhnen (der wöchentliche Arbeitszeit beträgt 38,75 Stunden, Teilzeit 20/25/30 Stunden pro Woche ist ebenfalls möglich)

 

Angebot:

Full time, 38.75 hrs/week, salary 1400 Eur gross plus 100 Eur KPI bonus

Part time, 30 hrs/week, salary equivalent to the working hours 1083.87 Eur gross plus bonus 

Part time, 25 hrs/week, salary equivalent to the working hours 903.23 Eur gross plus bonus 

Part time, 20 hrs/week, salary equivalent to the working hours 722.58 Eur gross plus bonus

Kundenberater / Call Center Agent (m,f) Deutsch E- Commerce

Aktualizováno dne: 22.03.2025 | check_circle Nabídka je aktuální
Pozice Pracovník call centra
Obory Služby, Telekomunikácia, Zákaznícky servis
Typ úvazku Rôzne možnosti
Délka pracovního poměru Na dobu neurčitú
Požadované jazykové znalosti Nemecký jazyk - Dobrá (B2)
Mzdové podmínky 722.58 1400.00 € hrubého / mesiac
Identifikační číslo 4223
Inzerát přidán dne
Firmenkontakt-Formanzeige

Kontaktní formulář

Kontaktformular

Pošlete do e-mailu odpověď na pozici firmy:

Personalbüro U. Herrmann


Kundenberater / Call Center Agent (m,f) Deutsch E- Commerce

 

Informace o zpracování osobních údajů

 1. výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Personalbüro U. Herrmann, Deutschland (dále jen "Správce"), zpracovávat Vámi poskytnuté či z veřejných zdrojů získané osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 (dále jen "Nařízení"). 

2. Odpovědí na tento inzerát poskytujete Správci své následující osobní údaje:

  • jméno a příjmení,
  • emailovou adresu,
  • telefonní číslo
  • a další osobní údaje uvedené v kontaktním formuláři

za účelem a po dobu trvání výběrového řízení pro nabízenou pozici.

3. Jméno, příjmení, emailová adresa a další osobní údaje uvedené v kontaktním formuláři budou zpracovány za účelem zařazení vaší odpovědi do databáze zájemců, identifikace a posouzení vhodnosti uchazeče o nabízenou pozici. Takový postup umožňuje článek 6 odst. 1. písm. b) Nařízení.

4. Osobní údaje budou zpracovány po dobu trvání výběrového řízení pro nabízenou pozici.

5. Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:

a) Společnost Medialink Communications Consult s.r.o. se sídlem 110 00 Praha 1, Dlouhá 715/38,  IČO: 26715562, zapsaná u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 89171

b) Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.

6. Vaše osobní údaje mohou být předány zaměstnavateli mimo zemí EU, které poskytují odpovídající ochranu osobních údajů. Takovéto předání umožňuje článek 45 odst. 1. Nařízení a nevyžaduje žádné zvláštní povolení. 

7.  V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte podle Nařízení příslušná práva:

  • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
  • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně,
  • na přenositelnost a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
  • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na nás anebo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů a právo na účinnou soudní ochranu.